Uuuuää

trikigt. råkigt. TRÅKIGT!
Har inte alls nån energi till någe skoj heller. Pysslade lite på övervåningen i vanlig ordning men gick snabbt ner till soffan igem. Känner inte alls för något även om jag idag lider av ett fett trist ess.
Fick för mig att handla lite innan min onda hals o förkylning går över till feber men det började regna OCH eftersom inte vindrutetorkarna fungerar så vart det till att vända om. Snälla skadade man gick ut och började skruva dit den nya torkarmotorn. Får se hur länge han orkar dock :P

FY.
Ingen ute lek.
Ingen promenad.
Inga roliga bakprylar.
Inga bra tvprogram.
Ingen smutsig tvätt.

INGET

haha. meeen, jag får leta upp bunten med korsordstidningar!! YEEI ;)


Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0