Tack.

För hjälpen fina man.

Jag handlar.
Karln gör................... inget
Jag gräver upp rabatt nr 2
Karln spelar tv spel.
Jag fixar lunch.
Karln tänder en brasa.
Jag bakar 2 sorters kakor med barnen.
Karln spelar tv spel.
Jag plockar undan och diskar
Karln: Jag kan laga mat (hungrig antar jag)
Han steker köttfärsen och............. Försvinner
Jag lagar klart.
Barnen dukar fram.
Karln svär åt diskmaskinen.
Jag plockar undan.
karln somnar.
Jag dammsuger.
Karln sover.
Jag skurar.
Karln sover.
Jag sätter på HÖG musik.
Karln vaknar.
Jag gnuggar och gnider mig igenom HELA badrummet.
Vintra hjälper till :(
Jag gormar lite.
karln kommer och tittar och säger: Lyssna på mamma nu Vintra.
Jag: JAAAAA. FÖR HON FATTAR SÄKERT VAD DU SÄGER DIN LATA JÄVEL.
Karln går....
Han vart dock räddad av telefonen :S
Karln: Jag måste åka iväg en sväng men jag älskar dig!
Jag: Fuck you puss HEJ





Kommentarer
Postat av: lina

haha ja dom är bortskämda lata jäklar dom där karlarna.

2011-04-20 @ 20:31:23
URL: http://linahelena.blogspot.com
Postat av: sistahh

haha men ååh, slöa andreas!! :')

du är bäst!

2011-04-20 @ 21:05:05
URL: http://snowfell.blogg.se/
Postat av: Matilda

haha, Tänk att alla karlar är likadana :P

2011-04-20 @ 22:00:08

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0