Steed.


Sådär!



Nu blir det liksom lite roligare att städa.. För min man alltså!
Ska leta upp ett passande förkläde åt honom också!

Nu när starka pem får köra mycket utejobb.. Exempelvis, eldning, bära ved, tvätta bilar osv så får karln allt hoppa runt inne!

Igår tog jag dock tag i kidsens rum. Vart även omöblering i Myrans rum till det mycket bättre. Jag och måttbandet är liksom bästa vänner nu.
(nej, jag har alltså inte så många vänner)

Glans hörni! Alldeles för underskattat i världen tycker jag! Oh, så bra vi mår när det är nystädat :) Fast det är ju å andra sidan skoj att stöka till också :S



Gårdagen var SKOJ.
Käkade mycket apitilig mat på The bishops arms i Gävlan!
Mysigt "ölplays" som föll oss i smaken. Upptäckte även att syrran med med några klassvänner satt och tröck vid bordet bredvid oss :O
En smula förvånad :D

Efter vart det somsagt bio. Vi såg Rio faktiskt.. Haha, vad gör man inte på sin barnlediga tid??
Den var skööön. Rekomenderas!!

Ikväll slänger vi dock ihop lite tacos och planerar lite köksarbetsuppläggning..



FINE.



Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0