SOOOL

Lite smått kär i denna vackra sol! Men kom fram till att gården mer än väl behöver ett ryck och STÄDAAAS! Speciellt min soptipp till altan som bär ett raserat kök förtillfället! JAJX.
Men, idag kommer svärisarna hit och lastar av kärra och hjälper till med loite ved ch doningar! Både jag och min kära man är ju lite instabila for the moment :( SUCK.


Såg mina fina snödroppar knoppa upp lite här och var. Men usch för vriga lergårdar och gamla blommor och kvistar som förmultnat under snön. Not beautiful!

Men man får väl allisom göra ett litet ryck där också så småning om. Nya fina rabatter skulle jag gärna vilja ha!

Jaja, nog om blad.
Idag ska vi ta en tripp till Valbo äntligen, lite nya vårkläder och en ny garderob bokstavligen skulle behövas till vårat sovrum! Sen ska även vårt snart kommande kök betalas :) JIIPPI.. eeeh

Nej, nu dog min mobil, dags för laddning!


Ha en fin dag hörni!



Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0