ris och ros.

Energi eftrelyses.
Var till en början av dagen mycket glad, pigg och energisk men det tog liksom slut plötsligt och lite lätt iriirterande :( Kanske dog en aning när vi skulle köra hem i regnhelvetet då vinterutetorkarhelvetet lag av !! De har ju visserligen bara fungerat på högsta läget ett tag och jag visste ju att denna dagen skulle komma men fan så irriterande det vart när den väl infann sig! Nu har jag iaf beställt en ny dyr sak som kommer inom ett par dagar.. Närmre 1500 spänn kostatde den.
Kommer sitta FINT nu när man är sjukskriven och mångmiljonär..

Hehe, sluta deppa!!
Ska trycka i mig lite glad choklad och filmdate med vänner ikväll!
Och TACK fina Therese för lånet av tjockisjackan.. Jag är redan kär i den <3<3

paus.


Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0