Prosit.

Just nu går jag runt och försöker tillsätta mina lungor med syre men det är svååårt under dessa tider!
Fy för pollen.
Sen kanske jag har mig själv att skylla till en viss LIITEN del då jag inte kan stå emot att ha massa våriga blommor inne.

Helst björkris också liksom :(

(skyller på hormonerna..... som alltid)




Just nu hör jag tillexempel att fåglarna kvittrar och ropar på mig där ute i trådgården.
Ångrar STARKT att jag inte köpte fler plantor igår men intalade mig själv att det är lite tidigt att få dom att överleva ute!
Vart 5 st nya mini enar till parkeringrabatten iaf! Tjusigt sörni. Tänkte pryda med lite lampor och stenar också!




Nej. Stoppa händerna i jorden medans barnen är på dagis och skola?!







Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0