Ett ton jord.

Typ..
Just nu pågår uppgrävning av den gamla (tunga) jorden.. Samt några buskar och annat jox. Tur att jag inte kommer ihåg hur dom såg ut..Ifall det var något vackert ;)

Letat ihjäl mig i Tierp efter fiberduk att gräva ner men fann lite i "betongen".  Nu har jag dock tagit en ofrivillig vila eftersom skottkärran är full och påtok för tung för mig att få bort!

I helgen ska iaf ta mig i kragen och bege mig för att leta upp lite nytt att stoppa ner i rabatten!
Men det kommer bli fint sörni.
Sen har vi ju bara enmiljard till rabatter att ta hand om men en sak i taget har jag allt lärt mig!
Haha.. Spännande va??

Nee.
Ut och fixa!



Btw
Dom har GOTT typ gratis färskt bröd på lidl har jag lagt märke till. Mmmh :P






Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0