En liten Onsdag.

Om niu undrar vad pemzan sysslat med hela dagen så ska jag givetvis att klargöra det för er!
07:30, VAKNAR!
08:20, åker mot skola och dagis
08:30, Utvecklingsamtal för Vinter
09:00, Åker och handlar lite, hämtar ut bilprylar i Tierp.
09:30, Kommer på att Ronja säljer silvershampoo
10:00, Salongen öppnar. Babe kommer PLÖTSLIGT på att han återigen behöver klippa sig ;)
Blir kvar till kl 11:30 :P Trevlig salongstund.
Åker hem, fixar brunch, Får besök av Matilda.
13:00, Börjar meka klädförvaring på övervåningen.
13:30, åker och hämtar barn
Vidare till Västland och miniorerna.
16:00, Hem och fortsätta med klädbyggeri
17:00, PAUS och matlagning (tonfisk och risgrattäng)
17:18, Bloggtime

Ser ni.. Hur busigt snabbt en liten Onsdag kan gå? ;)


OCH!
På måndag kommer ett litet kök hem till oss för att flytta in. BÄST!

Saknar min syster.
Saknar cider/krogkväll med min fina syster. Varför kom jag på det nu??? GAAH :(

Håll ut...




Höres.



Kommentarer
Postat av: sis

ja håll ut raring, snart ska vi ut och skaka rompaa! <3

2011-04-06 @ 17:37:24
URL: http://snowfell.blogg.se/
Postat av: Nathalie, Mamma till William och gravid

förstå vad du menar jag toksaknar verkligen en kväll med ett glas vitt och en underbar cigg !!! är så galet röksugen nu förtiden att jag snart klättrar på väggarna, haha !

2011-04-06 @ 19:02:22
URL: http://ahnh.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0