död.

Jaha, så var man tagen på sängen . Inte i positiv bemärkelse utav en sjujäkla förkylning :C Ögon och näsa svider, nyser, snorar och känns som jag inte sovit på 100 år.  I och med detta så blir mitt humör lite känsligt och jag kan inte annat än att skratta ljudligt åt vissa personer på face. Vissa slutar ALDRIG att förvåna :S Kul liv tänker ni och NEJ, just nu äre lite sugit :P Kom o sug me mig snälla, vill gnälla med nån!!!!

MEN
jag tog i allafall tag i lite gardinstrykning och fick upp två nya uppsättningar i kaos-köket, (liiite mera trevligt nu) Ljusrosa vart det somsagt. Hej vår!

Ikväll firar vi jubilaren morfar som återigen fyller år på första April, börjar kännas aaaningen uttjatat nu ;) Ska försöka trycka i mig 20 apelsiner och bege mig för att köpa en present åt honom i Tierp snart! Slipper med andra ord tänka på middag ikväll. Trevlans!

snorhej.com


Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0