Men BLÄÄ

Är redan leds på att ligga stilla.. Nog för att kroppen tvingar mig till det men jag får PANIK när jag ser att säker inte blir gjorda här hemma!!

Diskmaskinen är full och diskhon likaså.. Golvet ser skitigare ut än vanligt och badrummet behöver saneras! JÖSSES.
Har iaf en underbart snäll man som kom hem tidigare från jobbet för att hjälpa mig med Vintra. Han åkte även och hämtade pizza på min beställning och efter att jag sneglat några varv återigen på golven så vart jag plötsligt MYCKET sugen på godis... ÄTA, ropar mitt mongolidiska samvete när jag får ångest!
- Äääälskling. Jag vi ha godis.
- Okej, åker på en gång så har jag det gjort :) <3

SWEET LOVE





Näe, inta liggläge igen och invänta IDOL :)



Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0