Life is beautiful


Weeo.

Skönaste inledningen helt enkelt!

Härlig helg, varmt välkommen.  Idag ska det lagas lyx middag till familjen plus mormor o morfar! Dom vart super glada för den spontana inbjudan, näst intill tårögda!?! Äre meningen att jag borde bli lika glad jag får mat hos dom?? I så fall har jag gjort dom besvikna många gånger :P

I Väntan på det ska vi göra Tierp.. HAANDLAA, sola, besöka flortanten och jag ger undertiden mina öron successivt mer o mer tinitus tills barnens vackra gitarrspeleri.



Om man bortser från lillemans grymt bombade rum så kan man alltså tyda två barn som mer än gärna håller i välgörenhetskonserter för Välaborna, spec deras mor!


NU: Skriva dagens inköpslista.. SEN: Svära åt Nordeas hemsida som åter igen har TEKNISKT HOMOFEL.






PS. Min tejp är slut!

Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0