En oförglömlig resa

Befinner mig på hemmaplan igen Skönt faktiskt.. Ni vet, egen säng, egna tvkaneler, egen toalett, egen mat och framför allt egna barn!
Grät när jag kom fram till kreta.. sakna bebis, grät på kvällarna, sakna bebis, grät när jag kom hem, sakna bebis och mina andra barn såklart.. men dom har jag varit utan en vecka förut.. <3
Allt gick givetvis skitbra och hon verkade knapt ha brytt sig om att vi vart borta.. För henne var allt som vanligt när vi kom hem :) hihi..

Aja, back to the honeymoon.
Vi har badat en vecka i turkosa kristallvatten ( medelhavet ) vi har snorklat, druckit MÅNGA olika sorters öl,
placerade av anhöriga till dom som omkommit. och dom stod titt som tätt kan jag meddela.







Vi har lärt känna mycket trvligt folk och bla lärt oss att orden guleböj och tallefjant inte existerar i Norge.
Vi har simmatm solat, shoppat, lyssnat på¨grekisk musik så vi storknar, åkt båt och sett olivträd till tusen.











Kan väl såga så mycket som att vi kom hem bruna, bajsnödiga, trötta och jäkligt nöjda!!


Puss


Kommentarer
Postat av: Sigrid

Guuuuud va avundsjuk man blir. Vill också bort till värmen. Vad fint Kreta verkar vara. Välkommen hem förresten.

2010-09-15 @ 08:28:33

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0