<3

Idag är det en jobbig dag för en nära vän. Och jag vet at jag talar för många när jag talar om att vi tänker på dig!
Du har många som finns i din närhet och många som mer än gärna ställer upp vad det än skulle vara du bad om.


Okej..
Valvakan igår då?? Haha, vad säger man, tycker att den var både intressant och bevisande.. Det enda alla partiledarna utom SD själva, var att det var ju helt ofattbart att dom kommit in i riksdagen men hallå?? Antagligen är svenska folket rätt inskränkta och ser inte att v lever på ett 2000o-tal och att saker förändras DRASTISKT i världen eller så ljuger folk och inte alls vågar stå för var dom tycker med tanke på att en stor del av svenska befolkningen MÅSTE ha röstat på SD..
Nej, jag personligen är ingen sverigedemokrat utan rödgrön MEN. Jag tycker fortfarande att folk för rösta precis som dom vill.. Är väl just för att vi tycker så olika som det finns så många partier!??

Well well. Snart ska jag till tandläkaren och lida lite och efter det drar vi till sockersöta kendra ÄNTLIGEN. Miss her! Och hennes mor förståss!


PUSS


Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0