Tapet

Det här med tapeter.
Det är en grymt rolig och vacker uppfinning som kan ta en precis dit man vill ( i ögats väg vill säga ) Inspiationen är ouppnålig och urvalet likaså. Men jag hade en plan. :D Mina "stora" flickor fick som sagt var välja själv vilket resulterade i randigt och en och annan stjärna.
Men nu till sonens rum. En femårig pojke..
Svårare där. Är inte lika övertygad om att låta honom välja helt själv även om han givetvis ska få vara med endel.

Blir hur som.
* 2 vita väggar
* 1 vägg är endast garderober
Och då återstår EN
* Fritt fram för oss :)







Den övre bilden får bli steg ett.
Minst två våder stjärnor och sen kommer lillmans önskemål in.. Där har jag dock en känsla av att han kommer att ändra sitt slutgiltiga val ca 231 gånger... Cirka :P



Dessa tapeter kommer fårn MIDBEC. Några som jag verkligen fastnat för!




Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: välajulgran

SSSSLLLLUUUUTTTTTAAAAA STJÄL mina stjätnor! ge fan i mina gröna stjärnor..stoppa dom i rumpan hermapa!!! puss love you

2010-10-12 @ 08:17:15

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0