MAMMA

Just nu befinner jag mig hos min älskade mamma högt upp i landet.. Eller  i mitten åtminstone? Nämligen i Delsbo utanför Hudiksvall! Tycker att det är mycket mysigt att vara här bland freaks och får och röd,gula träd! Sällskapet är superbt och drinkarna likaså! :)
 Skämt och sido, det är jätte mysigt att få en familjeweekend! G I L L A R T

Babe står i duschen för tillfället.. MIN FINA MAN!
 Han som förövrigt var med om något mycket känsligt igår..
Han och hans chef satt i firmabilen påväg från jobb. De låg bakom en lastbil som plötsligt förvandlades till ett rökmoln.. Brinner det? Var deras första reaktion.. De kommer fram till en långtradare på tvären nere i ett dike.. De kliver ur bilen med en puls över det normala.
 Dom funderar, tänker, och letar i panik. Hjulen på hytten som ligger upp o ned snurrar fortfarande.. Motorn brummar och dånar.
 En man syns till. En ihopvikt man med blod rinnandes ur munnen. En man med ena benet vid sin axel och det andra tvärs ut genom en ruta! Han andades till och blev blå. Det började rinna blod ur näsan.. HAN AVLED.
Människor hade anlänt och sprang i panik... Mycket hände utan nåns egentliga vetskap! Nrävarande, onärvarande??
OLYCKA, PANIK, SORG och BEARBETNING

Min man är stark och duktigt. Han har tagit allt och gjort allt man bör precis som man ska.
Finns här för dig mitt hjärta! Nu och föralltid..
Med vilja!!


Nu ska jag dock återuppta en mycket trevlig kväll!!

TA HAND OM VARANDRA!!

Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0