Liggläge

Idag är det Söndag och en "höstig" sådan. 70% procent av familjens pefolkningen ligger sjuka och jag kan inget annat än att "haka på" . Så ofattbart skönt att tillbringa nästan en hel dag i soffan. Nog för att jag hunnit med både det ena och det andra så betyder inte det att jag näst intill skäms för att inte göra något mer vettigt av dagen.. Men vad är då vettigt? Idag prioriteras vila framför fart och fläng!
Just nu visas komedifilmen Tropic thunder på tven, känns lite väl bisarrt efter att ha tillägnat några tårar till filmen allt för min syster dess förinnan.

Hur som helst ska jag resa på min snart trycksåriga kropp och brygga mig en kopp kaffe!



Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0