Kyla

-2 grader när jag placerade världens finaste röv i bilen kl 18 idag.
Tycker dock inte att det kändes så kallt men det var det tydligen.

Om ni saknat mig så har jag bytt internetleverantör från bögtelia till bättre TELE2 (thats cheep) och iomed detta så vart det ett internetavbrott på ca ett dygn.
Nåväl, nu är jag här.. Med totalfantasibrist och skrivtorka men jag kan väl berätta så mycket som........................................................ att jag inte skulle ätit 2 portioner ärtsoppa hemma hos min mormor idag, min mage blubbelibubblar. Men det är det värt!

Nu myser vi med alla nyinshoppade ljus från IKEA som jag investerade dyrt i igår. Vi har även några räkor på tining och en gigantisk godispåse nära tillhands (den var iaf gigantisk)



MEN
Jag upptäckte att min (våran) orkidé faktiskt fortfarande lever. Och har så gjort ända sen jag blev fru. Vilket jag tycker är väl värt en stor applåd.

.........

Tack så mycket





Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0