FAN

Satt precis och var så glad för att det gick så bra att betala alla ränkningar tills jag insåg att jag beställt skor.. Dom vill jag INTE längre hämta ut.
Buuuhu




Börjar dock kännas bättre igen när vi börjat tagit igen allt sedan bröllopet. Det kostar att ligga på topp vill jag lova! Nästa månad kommer återigen att bli en heeelt normal månad ;)
Och mitt i allt detta utgiftskaos så valde ju jag att öka mitt sparande. Dock bara en hundralapp till i månaden men ändå :P
Har jag dåligt på kontot jag kan jag lika gärna ha ännu dåligare.. TYP...Men nej, min hjärna kanske inte fungerar som andras? Ser på det som så att sen när jag får använda mig utav dom sparade pengarna (typ på Cypern i vår) så kommer allt kännas MYCKET BRA. Då kommer jag garanterat vara nöjd med min tidigare snålhet!

Anyway.
Nu ska jag snygga till mig och åka på 1 årskontroll med Vinter och storhandling efter det!


Ciao!



Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0