1 ÅR



För ett år sedan 20091014

Gick jag med värkar på IKEA i Uppsala. Efter att ha ledsnat på förlossningsavdelningen så valde jag att ränna utomhus och inte i de trista gångarna på sjukhuset.
Jag stannade upp med jämna mellanrum för att hålla i mig i någon trevlig Connyhylla och andas!


På eftermiddagen kom hon iaf till världen denna lilla varelsen. En så innerligt djupt älskad, snäll, glad och fruktansvärt vacker liten människa.

Nu såhär ett helt helt år senare så är det dags för ditt FÖRSTA kalas. Att öppna dina FÖRSTA paket och smaka tårta för FÖRSTA gången.
DIN DAG!
Trots att det är DIN dag så kommer den vara bortglömd för dig snart men för oss kommer den finnas med JÄMT.

Storasysters ettårs dag firades med MYCKET paket i den lilla tvåa vi då bodde.
En rosa tårta.
En hårsnodd mitt på huvudet och en bamseklänning i jeans.

Storebrors ettårs dag.
Det var väldigt varmt ute.
Vi bodde i radhus och det var den dagen du tog dina första steg. Den dagen du gick ut vingligt, GÅENDE för att möta mormor och morfar som skulle fira.

Vintras förtsa present!







Mycket tacksam att ge denna lilla sessa presenter. Hon sitter fortfarande ( 3 timmar senare ) och leker med den.
-Och du har många fler att vänta lilla vän! :D




Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0