Valbo- Here we come

Blir en tripp till Valbo köpcentrum idag igen då. Kan hela stället utantill vid det här laget. Vintras första ord kommer att bli shoppa och hon kommer att känna sig trygg så fort hon blir omgiven av kläder!
Hon kommer att växa fast i en kundvagn och bli beroende av kaffelatte på cafét!

Anyway. Idag tänkte jag kolla på nåt enstaka plagg åt mig själv. En klänning skulle sitta bra fint just nu! Plus lite stolar till altanen.
Har evtuellt planer på STOR överaskning till kidsen men får se om allt får platts i min bil?? :)

Well well. Ska trycka i mig lite frulle och sen bege mig till babycafé och efter det lite fika hos C innan det blir avfärd mot the city!

P & K



Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0