Summer baby

Hej på er trogna följeslagare!

Var igår inne och lästa lite på stinas blogg och kom då fram till att antalet besökare hon hade just då var 150 personer vilket överensstämmer rätt bra med antalet jag får ihop under en hel dag :P
Har därför tagit förgivet att det antagligen är the old same stalkers! Loved ones oc.

Att skriva har väl för mig... är väl för mig, Ett personligt samtal med alla och ingen. Skulle lika gärna kunna vara samtal via telefon till "någon som lyssnar" linje. Tidsfördriv, rensning av tankar och minnesvärda upplevelser.
Jag ser bara fördelaktiga saker med mitt bloggande. Ett sorts välgörande beroende?!?



Här kommer bilder på min älskade sommar bebis.





En snorig sådan dock :P





Ang. Antalet besökare på min blogg så gör det mig detsamma om det är NOLL eller TUSEN stycken som läser. Skriver fortfarnde precis som vanligt... Från hjärnan till dataskärmen på ett litet kick! In your face. Jag får upp sjutusen möjliga meningar och tankar att skriva ner men utser lite slarvigt vilka som ska få bli publicerade för vem som helst i hela världen. Med tillgång till min bloggadress dock :P Ha ha.

Det är kul men det blir en på hemsida, out of space som min barn kan läsa sig igenom sin uppväxt.
På gott och ont!




Nej hörni. Dags för en lååång promenad med barnvagn och hund innan mina större ögonstenar kommer hem ;) I det åter igen fina vädret!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan meddela att jag är en av dom trogna läsare och jag bara njuter av att läsa mig igenom dina inlägg!



Keep on girl!

2010-05-18 @ 11:46:24

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0