Översvämning!

Gaaah, av tankar, ideér och planering!!! Jag ligger i princip vaken större delen av natten och PLANERAR! Har iaf bockad av en HEL del grejor till DEN STORA DAGEN! Funderar även på att skicka iväg min blivande make till Tyskarna för att släpa hem allt alokohol. :D
Nå väl!

Idag har jag hunnit med följande:

* Babycafe
* promenad med syster, son och dotter.
* Handlat
* Fixat slingor i systers hår.
* Fikat med Thess
* Lagat NYTTIG mat. laxfilé med grönsaker och italiensk dreesing :P Mmmh.
* Tagit hand om röran i köket.

Jag skall hinna med:

* Fira LIAM som blir ett helt jäkla år! Sötunge!
* Sola
* Powerwalka med syster :)
* Duscha
* Blogga.


Ni ser?.. Jag måste börja pricka av lisatn nu... NYSS!



Adios amigos!



Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0