Meeeeeeen

Så himla leds! Så plötsligt vart fröet en hel jäkla buske..
Folk som inte hade ett skit med saken att göra vart indragna. Folk som inte känner mig ens. Folk som redan har sina dåliga emelieegenskaper fick mer falska stuff att gotta sig i och jag fick skämmas. FY så konstigt allt kan bli när man inte lydsnar från början.. Aja, iland får man veta saker om sig själv från andra som man inte ens visste själv. Men så fungerar väl dagens samhälle? :@ Men jag är inte den som är den och går och surar tills livet skiljer mig åt utan glädjer åt det bra istället!! :D

Vet ni?
Dom här läckerbitarna beställde jag från NELLY.COM igår.



PSSSST, dom har fri frakt just nu ;)


Glöm inte att rösta på min bejbis BTW
KLICKA HÄR




Kommentarer
Postat av: evelina

Meeeen, d finns vell inga dåliga emelieegenskaper heller!! vet inte va d handlar om men iaf.. meeeen, massa krAAMAR till hela familyn! :D

2010-05-26 @ 23:38:45
URL: http://bangatannews.nlogg.se

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0