Kom igen TVen!

Okej, let´s reda ut en sak.. EN GÅNG FÖR ALLA LIKSOM. Vem f*n planerade in CSI ny kl 23 på tv tablån en Måndag kväll?? Va? Kalla mig pensionärig men jag har kanske sett många av dom men bara ett.... ETT slut.
Kollar i vanlig ordning på Roast på Berns och efter det börjar alltså CSI, varpå jag VARJE GÅNG tänker; Näej, varför missade jag inte texten uppe i vänstar hörnet på slutet av roast programmet att CSI skulle visas! Nu måste jag ju bara tvinga mig vaken ett tag till. Och hur sur blir man inte när man yrvaket kikar upp självklart precis när programmet slutat! (Tror betämt att det sker via automatik? Min hjärna är bara SÅÅÅ lurad) - Mohaha, totaly tierd lady, Got ya........Again!

Men jag kanske orkar ikväll?? - Psykisk övertalning från sig själv till sig själv är bara så undetskattat!



Imorn blire shopping.. YEAAA

Nattinuffs



Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0