Juck it baby

Vintra kör numera stenhårt på att jucka sig fram ;) Och det fungerar ju även om det innebär en helt höga skratt från eventulla personer i hennes omgvning, Men sååå SÖTT ju :P

Sol och värme igen. Vaknade och tog BARA på mig ett linne faktiskt. (trosor också SÅKLART) :D Grymt skönt. På landet äre väl hur skönt som helt att bo när man knalla runt precis som man vill?! Yes.

Ikväll drar hela familjen till skolan på sommarfest.. Ska bli kul! Mina stora flickor <3
Sägs även att det ska bli lite uppträde, spännande. Plus att jag kommer få träffa Myrans stora kärlek :P och då kom jag just på att det blir till att försöka på ett gott intryck! Hm, vad gillar en pojk i 7 års åldern? Playboy tidningar? Cigg? Kondomer? Använda stringtrosor? En stereo på axeln? Tugga tuggummi väldigt ljudligt? Suga av en banan? Slicka i sig en klubba i motvind (så att håret blåser)? Anyway. Myran har garanterat redan gjort ett fantastiskt bra intryck!?! She´s sweet like sugar u know?


Nu blire mera solupptag för min del!


Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0