God morgon fetarslen!

Vaknade av solstårlar som peta mig rätt i nyllet kl 7 imorse. Både från solen utanför och från Vintras små underbara fingrar. SUNSHINE <3

Fick sms av min mor att hon landat i Tierp så hon kommer över på fika i eftermiddag och svärmor likaså. Ska bli trevligt :)
Funderar på att putta ut ett bord och några fula plaststolar på gräsmattan så kanske man kan ta en premiärfika i solen?

Aja, before that ska jag kamma till mig och gå på förädrasamtal på skolan med Myran. Ska bli spännande. Men jag vet redan hur duktig hon är min lilla prinsessa!    Så otrolgt stolt mamma <3




Hörs senare..
Btw. Fetarslen stays between you and me :P

Chill



Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0