Gamla??

Idag ska jag babe och Vinter resa runt på diverse kalas. Dels till Andreas mormor ( tillika Vintras gammelmormor) Som fyller HELA 100 ÅR! (Då får man tydligen gratulationskort från självaste kungligheterna också) Plus att vi sedan ska bege oss till min gammelfarmor (tillika Vintras jättegamla farmor) som fyller HELA 90 ÅR! Jag vet, sååå dåligt planerat av deras päron! Daah.

Aja, ska bli trevligt. Dels för att få se "gamlingarna" och dels att få träffa så mycket släkt som jag säkert varken sett eller hört ifrån på sisåsär 10 år. (förutom på fejjan såklart!)
Vintris är bara taggad. Hon ränner runt och vet inte alls vilka kläder hon ska välja eller vad man köper för presenter till typ 100 år äldre människor än sig själv?? Plus att hon kommer få tärffa sin typ lika gamla syssling! (Inte 100 år alltså utan ett halvår!) Brudar i den åldern ni vet? Oj, oj, oj :P


Jag ska alltså nu hitta en passande outfit till dessa festligeheter. Hmmm nej, blir till att hoppa in i gabberoben och rota runt!

Men vi hörs hörni!



Kommentarer
Postat av: Sigrid

Kan du inte lägga upp en bild på Vintra i hennes outfit sen?

2010-05-15 @ 11:35:12

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0