Fina du

Tack Johanna för din kommentar men du är väl en av dom som VERKLIGEN ALLTID funnits vid min sida. Sedan högstadiet iallfall. Tycker du är precis en sån vän man ska vara.
Men somsagt. Träffas kanske inte allt för ofta men då är vi duktiga på att använda den gamla hederliga telefonen.

Appropå telefon..
I dessa intrenet och facebook tider så måste jag säga att telefonen blir betydligt mindre förbrukad. Åtminstone i mitt fall men likförbannat är teleräkning precis lika dyr som vanligt... WHY?

Möjliga orsaker.
* Införd viloavgift
* Dyrt med facebook i mobilen
* Samla damm avgift
* För korta samtal än normala genomsnittet avgift
* Du har väl inte glömt att du har en telefon avgift.?

Hur som. Listan kan göras lång när det gäller onödiga utgifter ..




Kommentarer
Postat av: sandra

haha nej, sant. telefonen använder man ju typ till de som inte har facebook. knasigt babe! och vänner kommer och går, alla min abarndomsvänner är lost in space ungefär. men jag har ju er :) puss!

2010-05-25 @ 10:30:31
URL: http://snowfell.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0