Why me?

Det är bara jag i hela världen som inte kan logga in på facebook just nu, GOSH. Jag som hade massa facestuff to do!

Anyway, Vintra har börjat med massa nytt :) Dels hittat dvdhyllan vilket betyder att alla filmer från golvet och en halvmeter upp i hyllan ligger på golvet under den tiden hon racear gåstol. Samt att hon nu har börjat pruttat med munnen som i sin tur leder till ÄNUU MER dreggel :P







Och där flyger en i golvet :)
Våra samtal nu förstiden!
Jag: Men duuuu, sluta väx nu älskling!
Vintra: uuuuäällpprprrrp (dräggel, pruttljud)
Jag: agerar eko och lipar tillbaka
Vintra: Vänder sig om och kollar TV istället :)

Nej, nu ska jag rasta vovsing och sen har jag en lunchdate med babe i Tierp <3 Och förhoppningvis får jag besök av syster säänare..


PUSS


Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0