Systertaaajm

Nu har jag och Vintra varit och lunchat med babe och hans boss ;) Dom satt dock och åt semlor lite oskyldigt när jag dök upp på deras arbertsplats :) Haha, karlar..

Efter maten var jag och babe förbi banken och vart lovade ett lån för rustning av badrum VILKET SKA BLI SÅ HIMLA SKÖNT! Vi har ju inte lånat till något annat än bara husköpet hittills (utan rustat för egen peng tidigare) så en liten ökning på det gör ingen skada :P Sen har vi bara kök och Vintras rum kvar =D

Imorn ska jag till MVC och diskutera lite. Efter det blir det promenad med T och vagnarna till en old friend jag inte träffat på läääänge. Hon har också fått en liten tjej så det blir babykalas med andra ord.. Men alltid lika kul att snacka loss med andra nyblivna mammor ;)

Nu ska jag fortsätta umgås med syster innan hon ledsnar på mitt bloggande och drar hem.


Hööörs!



Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0