Störd

Har just slickat i mig en päronsplitt och känner mig allmänt jävla störd! Min mammaledigströtthet har just fått mig att garva åt precis vad sjutton som helst viket har lett till diverse sura miner från min tvspelande pojkvän!

Tyra sitter och försöker lära hunden tyska och Jerry kom med en loppa och bad mig skriva i dom uppdrag han valt som dels var; slå ihjäl dig själv, gå och bajsa samt ät en blomma.


Nu ska jag meka med kaffebryggaren i hopp om energi så att inte kvällen resulterar i total missär och skiljmässa då min älskling ser måttligt road ut när jag skrattar och berättar roligheter om vartannat.. och då ska det tilläggas att han spelar live med nåt jädra headset och kör krigsspel i lag med nån snubbe på andra sidan kabeln!

I TOTALY LOVE MY LIFE


over and out



Kommentarer
Postat av: peter spångberg

låter som du trivs hjärtat..puss

2010-03-11 @ 19:42:43

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0