Sceard the hell out of me

My god vad jag såg ridån falla idag! Tillbaka blick genom hela livet och kände hur en klump i bröstet växte as hell och gav en smärta utan dess like som sedan klev upp och satt sig i halsen. CRY Emelie CRY, skrek en röst inom mig men jag kämpade tappert emot och testade igen. WIIIE it´s working.. Det var bara strömsladden till datorn som satt löst och därför den INTE startade första gången :P
Oh, gissa hur många tankar jag hann med att filosofera och bråka med mig själv om under dom sekunderna datorn var ALL BLACK! Fy, vad hemskt. Trodde vårt friendship was over?  FINITO! :*(
- Snacka om att du gjorde mamma worried där daotrn lilla!

Nej, frukost vore gott!

Hörs o störs!


PUUSS


Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0