Pitt-sa

Babe kom hem med pizza idag! Så nu är jag med andra ord mätt och belåten :D
Nått dom inte är så jädra belåtet är att jag fått äckelmens igen.. Det SUUGER fett kan jag bara meddela er.. BLÄ, bli gravid igen kanske? ;) Hihi..

Har nyss fixat till min sida på familjeliv som var eeeevigheter sedan jag gjorde sist! Men orka hålla på med alla meddelmssidor? Näe.. Hur som, nu har jag kollat läget där i vilket fall. Tänkte bara tala om det efter som ni tjatat så mycket :P HAHA. Roliga mig.

Okej, ladda upp skafferiet med smågodis och frossa gärnet kanske? Låter som en skitbra idé om ni frågar mig?
Och ja, pizza & godis på samma dag är helt okej efter att ha gått ner ALLA gravidkilona. Grattis till mig :)
Btw. Det är tillåtet att trycka i sig hur mycket godis man vill även om man väger ton när det är menstider.. Så det så!




Over.



Kommentarer
Postat av: Ida från Ulricehamn

Det godiset såg himla gott ut :D

2010-03-22 @ 19:00:33
URL: http://idan.blogg.se/
Postat av: sandra

fan ja.

är det menstider så får man äta PRECIS vad man vill!

2010-03-22 @ 19:42:19
URL: http://snowfell.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0