Morgonstund har guld i

Halsen. Känns det som iallafall. Sitter just nu något hårt och skaver i min hals. Lilleman har hostat en aning hela natten men efter en kopp honumgste pratar som vanligt igen :D Nu slipper med andra ord både jag och Vintris ha tråkigt.

Jag är så trött fortfarande.. Har trots inte promenad med hund, skjutsat barn till buss eller matat bebis vaknat ordentigt. Men vi siktar på en stödvila så fort Vintra ledsnat på gåstolen :P Kom inte alls i säng i tid igår. Fastna ju somsagt framför filmen precios och den var HEMSK. Usch, verkligen en ångstfilm i allra högsta grad! Man gick efter den och lag sig i choktillstånd. HUVALIGEN (som min mormor skulle sagt)

Wll well, nu ska jag fixa kaffe och be babe säga upp sig och komma hem och kramas!

Hörs igen.



Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0