Good day sunshines

Jag dålig på att uppdatere I KNOW, ska bättra mig på den fronten.. Men jag är bara grymt LAT nu för tiden. Men man får fan vara det ibland!
Full fart igen här hemma. Alla 4 barn är hemma igen och skola, dagis och jobb är full gång..
Sen kanske jag inte ska skylla på att barnen tar upp min blogg tid med tanke på att jag suttit vid datorn sen kl 10.30 idag :P Men har haft långa och härliga diskussioner (skitsnack) ..... <3 Sweet her!
Fattar inte hur vissa personer har några friends överhuvudtaget KVAR.
Men tillslut borde man fatta varför alla leavs liksom!
Aja, you don´t in my life anymore. Och TUR är väl de!

Hur som..
Idag blire städning... JAG LOVAR.. Ska snart trycka på nån härlig musik och dansa runt med trasor o dammusgare! WEEI..



En gammal bild på mig och min fantastiska boyfriend!
Guuuu, va små vi ser ut :P
På goot och ont =D Haha


Hejdå.





Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0