GADSIT

Hello friendly friends!
Jag är på ypperligt bra humör, In a good mood så att säga, Not a bad hairday at all? Iofs har jag inte vågat mig på den utmaningen än. Känner mig inte ens en smula sugen på att kompromissa med borsten just nu! Inte när ALLT KÄNNS SÅ DJÄVULSKT BRA. Kan det kännas djävulskt bra btw? Hmm.

AJA.
Jag klev nyss upp. FÖRE BEBIS som snarkar gott. Ska snart gå upp och uppleva en av de mest fantastiska saker en människa någonsin kan göra! Att få GOSA, LUKTA, SKRATTA & PRATA med en nyvaken och underbart glad bebis <3
Efter morgon bestyren drar vi till Tierp och besöker babycafe´t, kommer bli suuuuper.
Tänkte hinna med en sväng till babes jobb också så jag får smaka på hans fylligt inbjudande läppar! LÖÖÖÖV HAN.... och dom, och den.. Hahahaha.. U don´t get it, and u don´t need to! 8P


OCH: Imorn äre Onsdag/gadsno = Kolla på hund dag! Om vi längtar?? AAA =D


Pusssålänge



Kommentarer
Postat av: sis

jaa, göre! :)

man måste vara uska så.

men jag kan inte komma idag, martin missade bussen och snodde bilen imorse.

en annan dag! <3

2010-03-02 @ 09:26:54
URL: http://snowfell.blogg.se/
Postat av: Sanna - 2 grymma tävlingar igång!

svar Ja med tanke på förra vagnen som hjulen lossnade på såfort man stötte i något, den var en kilometer bred när man skulle på bussen/gå i affärer på stan så är jag toknöjd! Det blev en iCandy peach som är ett nytt märke i Sverige men jättepopulärt i England. :)



Vad har ni haft för vagnmodeller?

2010-03-02 @ 12:54:27
URL: http://saos.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0