Fördommar

Trodde faktiskt jag var en person utan några fördommar ang. männiksor. Ni vet? spelar väl ingen roll hur man ser ut utan hur man är. Alla har vi väl ändå lika olika insidor som utsidor?
Men så var tydligen inte fallet. NÄÄ: Utan jag kom på mig själv när jag satt och lyssnade på p3. (Ja, jag satt och körde bil) AJA, kom till saken... Dom började diskutera "dom där" personerna som tar reda på sopor i form av mat, typ frukt, kött och allt där till som oftast kasserats av affärer. En man hörs diskutera med en pressman undertiden han OLAGLIGT skäl massa ätabara sopor. Och hörrni, framför mig ser jag en lång smal kille med dreads, någon hemstickad tröja och ett par slitna, håliga jeans. Knappast någon kostymnisse i brillor om man säger så! Även om han för all del talar som en mycket kompetent person. SER NI? Jag har fördommar. Även om jag inte alls är stolt över det! Men men. Ser mig fortfarande som en vänlig själ =D
Man kan ju faktiskt vara snäll även om han har dreadlocks och själ sopor!


see you polers.






Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0