DUM

Usch!! Vaknade på fel sida idag! Drömt massa bad dreams om min älskade babe. Men han var inte så älskad inatt! Blä. Tur att han åkt till jobbet när jag vaknade. Annars hade nog chansen varit stor att han fått en smocka nån stans :P NÄÄÄÄÄ, Min prins. Men han var DUUUM.
Minns inte riktigt men det hade nå men någon ful person att göra :)
Alltså det är fan bara i mina drömmar jag kan vara arg på den människan! Iblande rusar mitt tålamod iväg helt utan anledning på den stackars bejben bara för att jag behöver avreagera mig :P Inte för att jag på något sätt är elak men DET GÅR JU INTE.. Jösses, belive me I´ve try! Något fel har han säkert men ICKE.
Han hade ju liksom flickvän första gången vi hångla loss för några år sen men han har väl ändrats sen dess..(Eller bara träffat nån bättre) SÖÖTA han. Och bevisen på det är väl inte helt oförståliga med tanke på hans kärlekförklaringar flera gånger om dagen!

I LOVE YOU BABE! Trots att du var ett fuckat dumhuve i min dröm :P


Hörs!


Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0