Alltså

Jag vet att jag har sakt det förr men dra mig baklänges vilket förtjusande fint väder vi har! och varmt är det också. Har tidigare imorse rastat både matte och hund ute på snötäckta åkrar med perfekt skare (och skoterspår) Att ränna runt i :) Stod lääänge i solen och beundrade en galloperande galenpanna som verkligen gav en vårkänslor. Nu längtar jag ännu mer efter varmrae väder så vi kan ställa upp altandörrarna här hemma och rännu ut och in utan skor!

Är så otroligt glad även för mina söta vänners skull som FÖRHOPPNINGSVIS blir våra grannar, verkar inte annat nu :) WIIIE; Jag känner verkligen eran lycka. Kommer själv ihåg hur fantastiskt det kändes när vi köpt vårat hus <3<3
Sen kan det ju inte bli annat än bra för Vintra med lite fler polers i byn.


Okej, sakta i backarna.. I know men jag blev verkligen glad när jag fick smset från T igår :)
Nu ska jag suga lite damm och sen blir de en tripp till svärmor/farmor som ville bjussa på middag ikväll. Och det tackar vi inte nej till.




En sittande Vintra

Hööörs


Kommentarer
Postat av: Emelie

Så underbart söt Vintra är..

2010-03-17 @ 20:20:16
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0