100303

Morn morn. Sitter just nu och lyssnar på Vintra som har djupgående diskussioner med sin leksak som samtidigt befinner sig i hennes mun. Just därför känns detta samtal som något nytt. Här händer det grejer sörrni! Utveckling om nåt liksom :o
Haha, jisses vad arg hon kan bli när inte sakerna förstår vad hon menar!
Ja, man ska visst börja irritera sig i tidig ålder? :D

Igår somnade Vintra runt kl 21, jag hade samma planer men fastnade vid hockeyn som slutatde OAVGJORT och kl 21.30
Sedan dess har vi SOVIT, har nog inte sovit så gott som jag gjort denna natt sedan jag vet inte när <3 KÄRLEK

Idag ska jag och Vintra åka till en kompis till mig och Vintra. Ska bli mys <3


En trött och nyfödd Vintra





HöRsSeN


'

Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0