Sorry!

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för mitt dåliga uppdaterande men jag har funnit miljarder roliga spel på fejjan :S
Ni vet?.... Yazzy, sudoku, biljard och lite annat jag lätt slår världsrekord i.

Har även fördrivit ett antal timmar i staden Gävle där jag införskaffat allt från tapetklister till sommarkläder åt barnen.

Oh my g! Höll nästan på att glömma nämna ett par gudomligt vackra skor jag införkaffat åt ingen mindre än mig själv! Det är inte annat än att man blir lite lätt rörd när man tittar på dom. I´m so cind!

Okej, imorn blire skolavslutning för hela slanten. Vi ska upp i ottan och fixa ordning allt o alla inna  det bjuds på skönsång i kyrkan. GILLART!

Hörs o störs..



Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0