sol regn sol regn

Ver ju kanske lite meningen att Emelie skulle få massa vettigt gjort en denna men sålänge inte, shoppat skor, jorgubbar, hängt med grannen och slukat kaffe ingår i under rubriken vettig så vetej tusan? :) Hann visserligen svänga runt med dammsugaren imorse men mer än 15 minuter lag jag inte ner på det.
Oh vet ni? Fick hem en katalog idag vilket jag vanliga fall INTE brukar lägga ner nån större energi på att titta i men idag åkte plasten av och det kändes nästan nostalgiskt att bläddra bland dom tunna bladen och känna lukten av katalog. ( mindre intressant, jag vet ) :P

Jaja, solbrännan och min mer eller mindre mördade kropp får ju iaf vila sig ett slag. Vilket jag antar är väl behövligt.

Nej hörni, att vara lite social skulle vara ett smart drag!

Puss&hej.


Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0