Midsommar 2010

Är här!
Shit, detta betyder att mer än halva året har paserat. Känns som att man i princip just vant sig med att skriva gällande årtal vid datum signeringar när det är dags att starta ett nytt år.

Men det är bara till att hänga med?

Kvällen ska vi avnjuta i Väla by tillsammans med grannar och vänner och imorgon väntar en middag hos mormor och med partaj i Lövsta som avslut.
Jag är grymt laddad o känner hur sommarlycka sveper runt i kroppen!

Har dock lite ångest gällande klädval om vädret ställer till och blir kyligt?! JAJX! Hade redan planerat blommig kjol och linne men JAHA:- Vem stal solen?

Får väl täcka över mina solbrända, nyrakade pinnben med byxor i värsta fall. Och det med sorg!

Men nu mitt herrskap ska jag avnjuta mitt kaffe och leka med otålig bebis!

SES I LÖVSTA!

Puss


Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0