Lördag!


Har påbörjat dagen efter en lång och skön morgon i sängen. Vintra somna om efter morgonvällingen så vi fick sova till kl 10. Sköningt värre va? :P
Efter det tog jag med Tyra o Vintra på en promenad med vovven. Jätte skönt väder ute, eller ja, iaf på baksidan som befinner sig i lä där jag mer än gärna befinner mig ( solnarko som jag är! )

Snart drar vi till mormor och lånar ut en Myra och en bebis för att sedan ta hojarna till Matilda och Daniel där det vankas grill och öl. Sen fortsätter vi kvällen på Hällskär där det förhoppningsvis intas mera öl och trevligt sällskap. Ska bli grymt roligt faktiskt!
Innan dess har jag alltså i uppdrag att hitta nå schysta kläder i min garderob vilket just nu ser mycket mörkt ut... Men efter några timmars bök och endel svordommar så ska jag nog ha fått på mig nå läckert :P Haha!

Men simma lugnt people och ha en bra Lööördag! Det ska vi!



Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0