LÖRDAG

Gårdagen var en rätt rolig upplevelse :) Fick träffa M me barn i Avest vilket jag inte gjort på huuur länge som helst. Fick även nya däck av hennes bror tillika min vän. Nu rullar bilen prima igen. Och rulla fick den ju minst sagt göra igår.
Jag kome hem runt kl 21 och upptäckte att babe låst ut mig.. Och åkt en sväng....................Till TYSKLAND! Hunden var inne och vi ute. Alla fönster var såklart stängda. Aja, vi kom in. EFTER ETT ANTAL SUCKAR!

Efter hela kalaset vart det iaf lite trevligare kalas hos grannarna. Ett bra avslut på dagen helt enkelt!

Idag ska pemslem MÅLA klart vardagsrummet, gratta Rick, käka middag at gunillas och spendera en kväll med syrran, GILLART!

MEN INNNAN DESS LÄR MAN JU KOLLA PÅ KUNGA BRÖLLOPET PÅ TV 4!!!!!!!!!!!!  NOT. (INTE PÅ EVENSKA)
Jag ratar hela skiten.


Buuut, thats me.



Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0