Kondition? - Ja tack!

Var ikväll ute på årets ( århundradets ) andra joggingrunda, denna tur var a fucking pain in the ass! Slängde mig hejdlöst på golvet när jag kom in och andades 35 liter luft per sekund och svett rann från panna! HÄRLIGT. Precis som det ska va. Jag ÄLSKAR att jogga :) Åtminstone en sensommarkväll när solen fortfarande är uppe och temperaturen är fullt behaglig och i skogen är det alldeles TYST! ( förutom den galet sprinagne grävlingen jag mötte på idag ) Gissa om jag vart skraj och sprang ännu fortare sen??? JAJX
Mina barn vart iallafall trötta och vart tvungna att stanna och vila efter halva rutten, och då skall det tilläggas att dom cyklade :P

Anyway. Nu ska jag samla krafter, brygga nån kopp kaffe och sätta mig i bilen för att plocka upp syrran med sällskap i Hedesunda. Ön rättare sagt!

Adjö.



Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0