Grejen med vigsel


Anledningen till att lova varandra evig kärlek!

Jag är mycket medveten om vad en vigsel innebär.
Och det är den stora anledningen till varför den blir av.

Jag visar stolt upp vår kärlek.
Hans närväro gör mig stark och glad.

Framtiden ser jag betryggande framför mig vilket värmer mitt hjärta.
Detta vill jag dela med HELA världen.

För att jag älskar dig.
För att jag vill ge dig allting jag har.
För allt du betyder för mig.


Bröllop är ingen grej vi gör för att det är kul!
Gifter mig gör jag för att det första och största jag fann i min sambos ögon var ett liv som vi kommer leva lääänge.
De första ord och meningar som utbyttes mellan oss var en livsgnista utan dess like.
Det var inte bara kärlek. Det var trygghet och lugn, det var svar på många frågor och alltsammans förvandlades till ett rus som vandrar mellan huvud och mage. Man vill springa, gråta och skratta på samma gång, Man sjunger, flinar och har konsentrartionssvårigheter. Man har mobiltelefon med sig vart man än går eller gör. Man fantiserar fram samtal och kramar, Man lever i en bubbla där man i princip är okontaktbar av omvärlden.
Men
Man är kär och man är lycklig!

Man vet....
Jag vet..
Säkerhet är inget som växer som på träd. Det gäller att ta vara på den.

Livet är på tok för kort för att slösas bort!


Jag njuter av mitt liv... Gör du?







Kommentarer
Postat av: Sigrid

Gud va fin den här låten är, speciellt på plats där i kyrkan. Hoppas ni är lika lyckliga som jag tror att dom är.

Jag blir aldrig nöjd men det är å andra sidan min drivkraft.

2010-07-29 @ 20:55:39
Postat av: syster

fina ni! bröllopet kommer att bli fantastiskt!

2010-07-30 @ 13:42:17
URL: http://snowfell.blogg,se

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0