Back At Home

Jahaja. Nu ska man alltså försöka sammanfatta sin semester!?
Kan ju inleda med att den vart skitbra! Haft både roligt, härligt och underbart jäkla skönt. ( svordomar får förekomma på min blogg )

Vi startade med en brakmiddag som söta mormor stod för. Kusin med kärlek var också på plats så det vart en gnutta alkohol och badminton spel :D

Dagen därpå vart det Ö-vik, ett besök på en mega lekpark och lite klädshopping. Både jag och babe investerade flitigt ;)

Har väl badat på sammanlagt hundra ställen ( läs 5 ) och fått smaka på babes infångade gädda!
Riktigt ruligt fiskeår må jag säga eftersom han fick närmre 30 gäddor på några kvällars båtrurer.

Toppenväder förutom lite havsvindar, trevligt sällskap, god mat, god dryck och äventyr. Jag är mycket nöjd med årets tripp :D


Bilder!














Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0