well well

Här sitter vi HELT totaly ötsövda och rastlösa :/ Nu när mamma har all ork i världen att hitta på saker och VERKLIGEN vill umgås så är alla ALLA alla upptagna.. TYP.. Inte min bästis förstås! MORMOR. Hon finns i princip alltid på hemmaplan och väntar med en massa gott i kylen och härliga allrstidningar att trycka ner näsan i för att lösa krosswords! Kanske tar en tripp runt Johanna också när jag ändå är i närheten?! :)
Tillbaks några rader...
Vi är utsövda eftersom Vintris hade en kanonnatt! Somna 22 och vakna runt 8. Hon åt lite, jag skjutsa kidsen och sedan somna vi om IGEN.. Så speedad är numera ett väldans passande alias för mig!

Nu ska jag vartfall kissa och sen kolla läget i pannrummet! JAPPJAPP

Hörs o störs mina upptagna friends..




Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0