So Slow

Tjabba :) Kändes dumt att skriva så men n vet ju hur de är när saker och ting bara ploppar upp i huvudet från ingenstans?
Det där var en sån sak. Satt och funderade på vilken rubrik som skulle passa för tillfället och fortsättningen vart TJABBA.

Så nu har vi fått anledningen till mitt första ord beskrivet :) - Mjo. Mitt liv är händelserikt!
Nu ska jag fortsätta dagen med att hålla huset varmt, all by my self och njuta av ett avsnitt GOSSIP GIRL medans Vintra trynar så gott i sin säng fortfarande.

Vardagen har börjat igen! Hur känns det? - Båda bra och dåligt om ni frågar mig? Måste avbryta slowmotion stilen vi kört i närmre 2 veckor nu och ta tag i saker och ting.. Tex att tvätta åtminstone en tvätt innan tvättkorgen spricker och äta något annat än julskinka till frukost!? Dricka något annat än jumust var kväll och kanske kasta ut den gran som man ständigt svär över eftersom den barrar så inninorden..

Får se om något av detta händer under dagen? Veckan, månaden...?

Take care!


Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0